tisdag 26 maj 2009

Festfunderingar

På lördag är det högtidlig middag och jag funderar på vad jag ska ha på mig för fint. Blev superinspirerad av bilderna i senaste SvD/Min Helg och funderar på om jag kan åstadkomma något blockfärgat. De flesta av mina enfärgade kläder är svarta och det känns fel för pingsten. JAg tänkte göra ett försök med den grå skrynkelklänningen kombinerat med något cerise sjalaktigt upptill. Och grå skor och strumpor till.
Om det inte fixar sig (har bara ett par timmar på torsdag), så blir det nog den porslinsblommiga 60-talssaken från H&M och metallicblå Whyredsen. Och kanske en benvit yllekofta med paljetter.

2 kommentarer:

Petra sa...

HM klänningen var superfin - måste nog testa om den är lika fin på.

Malin sa...

Man kan tro att den är i tjockare tyg än vad den är (tyvärr). Men fast den inte är lika frasig som den brun/rosa-blommiga så slog jag till.