lördag 30 oktober 2010

I'm dreaming of a punk Christmas!


Visit hm.com

4 kommentarer:

Kakan sa...

Coola! Har du sett nåt annat skotskrutigt? Har sprungit runt och letat efter byxor i skotskrutigt med röd bakgrund men förgäves. Har tänkt mig att det skulle passa med den skotskättade colliehunden i utställningsringarna :-)

Malin sa...

Saga och Sofie har ju punkiga skotskrutiga byxor, men jag vet inte var de kommer ifrån. Happy socks kanske har strumpor...
Annars en liten kilt - borde finnas på Tradera tycker jag!

Kakan sa...

Ja, jag har varit på Sofie, det var Åhléns förra året, så jag är lite sent ute. Skotskrutiga kjolar har jag men brallor vore coolt tycker jag :-)

Malin sa...

Sy själv! Eller gå till skräddare, tex Luther på Rörstrandsgatan, http://www.luther.se/svensk/svindex.htm