måndag 26 januari 2009

Korta, grova

Jag har inga lågskaftade lite grövre vinterskor/kängor som klarar det här vädret vi har fått. Jo, jag har ett par ganska klassiska Clark's i mocka och rågummi, men de går inte alls ihop med mina fotknölar. De gör ont efter bara några timmar på mig. Borde sälja dem...
Så - vad är det jag vill ha? Ett par andra Clark's? Dr Martens? Jodpuhr boots (de är inte riktigt så tåliga mot väta som jag skulle vilja), låga Graninge (som när man var liten!!), jag vet helt enkelt inte.

5 kommentarer:

Doris och Rita sa...

Jodpuhrs dök nu i vinter helt plötsligt upp på min önskelista. Nu vet jag inte vad du vill ha, men jagvill ha ett par jodpuhrs!

Gunillas J.ord sa...

Dr Martens vill jag ha. Fast alla jag provat har gjort ont på mina fötter :(

Malin sa...

De jag köpte på Tradera gjorde ont också, fick sälja dem vidare.

Doris och Rita sa...

Ett antal Doc:s har avverkats genom åren och när 10-hålsvarianterna snabbt gicks in fortsatte 8-hålarna att skava. Enda lösningen jag har hittat är att snöra åt dem ordentligt hela vägen.

Malin sa...

Man kanske helt enkelt ska gå rakt på de högre!