torsdag 31 juli 2008

Detta skall hädanefter blifva min musik



Jag har en liten fläck, som kliar lite och som jag efter semestrarna ska visa upp för några melanomvana kirurger på Läkarhuset vid Hötorget samt på den lokala vårdcentralen. En sköterska på Radiumhemmet har redan tittat, och uttryckte ingen oro, men tyckte att jag kunde skydda den mot solen, tex med kirurgtejp. Det är ju jättefult, mitt på "glada punkten" (som ska komma först in i rummet ;-). Jag hittade det här i min halsbandshög. Och ett vitt. Så nu har jag dem istället.
Fashion AND function!

2 kommentarer:

Anna sa...

Fint ska det vara pa glada punkten! Haller tummar att allt ar bra med kliande flacken ocksa.

Gunillas J.ord sa...

Jag har oxå en sån...men den sitter mitt på...låret! Tips?

Kram G

som var på Eva när hon besökte Skansen ;)