tisdag 1 juli 2008

Liten rea-tur

Imorgon kommer jag tillbringa ett tag stan, på Söder. Förutom lite jobb och lunch med en kompis, så har tänkt mig lite högkvalitativ rea-shopping. Under kontrollerade former och med en väl genomtänkt inköpslista, precis som trenden, åldern och garderoben påbjuder.
Jag ska kolla efter:
  • En kofta som kommer att vara finast oavsett vad den kombineras med. Kanske Dagmar. Ylle.
  • En väska, modell mellanliten med lång axelrem som man kan ha på snedden. Nån sorts mindre messenger tänker jag mig, gärma med "överhäng. Den här ser fin ut. Men då är det Zappos igen. Det var ju en smärre pärs förra gången - helt mitt fel, inte deras. Vem har en adress i USA och kan vara bulvan?
  • Byxor. Kanske svarta, kanske jeans, kanske några andra.
  • Skor - alltid skor...

1 kommentar:

Petra sa...

Åhh nu blev jag sugen på att shoppa. Har inte hunnit shoppa fast jag är i shoppinglandet - det har bara blivit trädgårdsarbete denna gång.