onsdag 18 mars 2009

Copycat week: onsdag

Oj, idag blev det svårt! Jag har varken baggy jeans, prickig kofta (den fick Anna), vit blus med rund liten krage eller mormorskängor. Idag blir det verkligen min tolkning:
Tvådelad klänning med rund krage, H&M
Bakknäppt svartmelerad kofta, Filippa K
Tvådelade strumpor à la Chanel, Lindex
Skoletter, Novita
Det prickiga inslaget är ett stelt armband från någon barnavdelning!
Och mormorsknut istället för mormorskängor

Hade funderingar på att istället välja blå kjol med vita prickar och jeanstväst - men det kändes verkligen inte som jag. Fast en vits med detta upplägg är ju att man kombinerar annorlunda än man brukar...

(Imorgon blir det lättare, såg jag.)

2 kommentarer:

Anna sa...

Haha det ar alltsja Linda K du copyar? Ja idag tankte jag direkt pa dig nar jag sag henne! :)

Malin sa...

Jag tyckte måndagens outfit kändes så murke, och hon var så vårlik, och då tänkte jag att det här kan bli kul - jag får veta inspirationen en dag i förväg. det blir ju värre om hon nu framöver hittar på outfits för att göra det svårt eller extra galet för mig... Men jag har tolkningsföreträde.