onsdag 11 mars 2009

Seriösa problem

Den där festen på slottet... funderar fortfarande på vad jag ska ha på mig. Har några olika varianter i huvudet, men egentligen inga verkliga plagg, bara stilar. Och verkligen inga skor. Jag vill ha ett par moderna skor. Med klack. Och färg, tror jag.
Annars funderar jag på a) Audrey-style, något lite höghalsat eller på annat sätt lagom påklätt svart fodral och liten strasstiara upptryckt mot svinryggen. Eller en stel strass-cuff som jag sett på Glitter; b) lite mer vippigt, 50-talsaktigt med tyll under, kanske i nån pastell; c) dekonstruktion, grått, hårt, fyrkantigt. I så fall kan jag ha klänningen som jag till slut fick tag i. Men då saknar jag alltså skor. Kunde tänka mig de där Lacroixerna från La Redoute, tex. Funderar också på om klänningen är så kort att jag vill ha tjockare strumpor - och hur party är det? Och frisyr sen?

Många frågor och nästan inga svar. Mindre än två veckor kvar och väldigt lite shoppingutrymme.

2 kommentarer:

Head Librarian sa...

Modella den gra klanningen tack! ;)

Malin sa...

Ok, ikväll!