måndag 14 februari 2011

Söndagshopping

Jag hade tre timmar att slå ihjäl i området kring Andreaskyrkan igår. Alltså alldeles på Götgatan. Nå, det var ju inte så svårt. Jag gick in i samma provrum tre gånger tror jag. Och handlade med mig ett och annat:
2 par jeans med hög midja, ett par med sidknäppning och ett par vanliga
1 st LBD
1 par hjärtformade solglasögon
1 slinkigt halsband att ha på polotröjor, såhär.
1 kamelfärgad tröja med grå ärmlappar från herravdelningen.
Och så var det väldigt nära att jag köpte ett par heltokiga och ganska punkiga BACK-brallor. Men när expediten visade mig hur man skulle knäppa dem så passade de inte längre...

2 kommentarer:

Gunillas J.ord sa...

vilken butik?

Malin sa...

Brunogallerian. En kombination av Aplace och H&M, men jag var inne i provrummen i båda många gånger.