tisdag 8 februari 2011

Veckans tema: Copycat



[bilden på Jessica och David är lånad från tv4.se]

Kul veckotema hos Fraidi! Jag hänger på nu från tisdag och idag kopierar jag Jessica Almenäs från fredagens Let's Dance, då jag tyckte hon var mycket snygg i tajta byxor och polo. Smart drag att inte alls konkurrera med deltagarnas skrikiga samba-utstyrslar. Såhär en blötsnöig vardag blir det dock inte paljettbrallor och sylvassa pumps utan en mer jobbvänlig variant (jag jobbar ju inte på Let's Dance). Men tajta svarta brallor, stövletter med klack, svart polo med puffärm, något knyt i halsen. Och så knut.

Ok, jag erkänner. Det är inte så särskilt långt från mitt vanliga jag.

Update Äsch, glömde örhängena och hade faktiskt helt foträta slaksväderskängor hela arbetsdagen. Men jag pyntar med pumps och örhängen till fotograferingen. Och ursäkta min fotohantering, den lämnar mycket i övrigt att önska...

1 kommentar:

Frida sa...

fin du är! och så himla roligt att du hänger på temat!