onsdag 16 februari 2011

Stickrapporten

Veckans tema är ju stickat. Det faller sig alldeles naturligt när det är -10 ute.
Måndag: Självstickad halsduk i alla färger.
Tisdag: Rustningströjan från Nygårdsanna.
Onsdag: Gladsvart, med ullig storpolo.

Följ den spännande fortsättningen...

Torsdag: Koftkavaj från Dagmar.
Fredag: Kashmirblandad tröja med instickade ärmlappar från H&M Herr. H&M-jeans. Blundstones.
Lördag: Gladsvart igen! Storpolo, Anna Holtblad.
Söndag: Kalasklädd med lösa ärmar som stickad (och värmande) detalj.

3 kommentarer:

Frida sa...

fatta hur hedrad jag känner mig när alla modebloggares urmoder hänger på mina temaveckor!

Malin sa...

Fatta hur hedrad JAG känner mig av att bli kallad urmoder! :-)
Jag älskar lite teman och andra begränsningar som kan funka som inspiration. Keep on! Förslag på nästa veckotema: Accessoar Galore.

Frida sa...

jag tror vi haft accessoar-vecka tidigare, men det kanske är dags för en repris.